Locatieplan ‘ondergrondse containers Sportlaan voor restafval en GFT’ Hillegom

donderdag 2 juni 2022
ander besluit van algemene strekking

Locatieplan ‘ondergrondse containers Sportlaan voor restafval en GFT’ Hillegom

Het college van B&W van de gemeente Hillegom heeft op 1 februari 2022 besloten om inspraak te verlenen op een aanpassing op het locatieplan voor ondergrondse containers Sportlaan voor restafval en GFT. Het ontwerp-locatiebesluit heeft ter inzage gelegen van 15 februari 2022 tot en met 29 maart 2022. Er zijn twee zienswijzen ingediend. Het college heeft het definitieve locatieplan ‘ondergrondse containers voor restafval en GFT Sportlaan’ vastgesteld op 3 mei 2022. U kunt het definitieve besluit en locatieplan bekijken via de webpagina www.hillegom.nl/afval onder de groene button ‘Locatieplan’.

Of u kunt een geprinte versie inzien op het gemeentehuis van Hillegom.

Mogelijkheid van beroep

Tegen dit besluit kunt u een beroepschrift indienen bij de:

Raad van State

Afdeling bestuursrechtspraak

Postbus 20019

2500 EA Den Haag

Let op dat uw beroepschrift binnen 6 weken na publicatie van dit besluit wordt ingediend.

In uw beroepschrift vermeldt u in ieder geval:

- uw naam en adres

- de datum waarop u het beroepschrift schrijft

- een omschrijving van het besluit waartegen uw beroep zich richt

- de naam van het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen

- de datum en kenmerk van het besluit

- de redenen waarom u het niet eens bent met het besluit

- uw handtekening.

Een kopie van het besluit moet u meesturen.

Overigens kunnen ook andere belanghebbenden beroep instellen tegen dit besluit.

Voorlopige voorziening

Het indienen van een beroepschrift schorst de werking van het besluit niet. Dat betekent dat het besluit blijft gelden in de tijd dat uw beroepschrift in behandeling is. Kunt u een beslissing op uw beroepschrift niet afwachten? Dan kunt u tegelijkertijd met of na indiening van een beroepschrift een verzoek om voorlopige voorziening indienen.

Het verzoekschrift stuurt u naar:

Raad van State

t.a.v. de voorzieningenrechter van de Afdeling bestuursrechtspraak

Postbus 20019

2500 EA Den Haag

Digitaal indienen

Burgers kunnen het beroepschrift of verzoekschrift voor de voorlopige voorziening ook digitaal indienen bij de Raad van State. Dat kan via een speciaal digitaal loket op de homepage van de website van de Raad van State. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op www.raadvanstate.nl voor de precieze voorwaarden.