Rectificatie ontwerp omgevingsvergunning ‘achter Leidsestraat 140’

vrijdag 22 december 2023
overige overheidsinformatie

Rectificatie ontwerp omgevingsvergunning ‘achter Leidsestraat 140’

Op 19 december 2023 is in het Gemeenteblad de publicatie van de ontwerp omgevingsvergunning ‘achter Leidsestraat 140’ gepubliceerd. Per abuis is in deze publicatie een foutieve IMRO-codering opgenomen. De juiste IMRO-codering voor dit plan moet zijn: NL.IMRO.0534.OMGVLeidsestr140-on01. De in de eerdere publicatie genoemde termijn van terinzagelegging blijft onverkort van toepassing. De ontwerp omgevingsvergunning met bijbehorende stukken liggen van woensdag 20 december 2023 t/m dinsdag 30 januari 2024 voor een ieder ter inzage. De ontwerp omgevingsvergunning met bijbehorende stukken liggen ter inzage in het gemeentehuis in Hillegom. De stukken zijn ook te raadplegen via de landelijke voorziening www.ruimtelijkeplannen.nl.