Klacht indienen
Op deze pagina
- U kunt een klacht indienen als u ontevreden bent over een medewerker of bestuurder
- U kunt uw klacht online of schriftelijk indienen
- Het is niet mogelijk om uw klacht via de mail in te dienen
Let op: gebruik de groene knop 'online indienen' alleen voor een klacht over een medewerker of bestuurder. Als u een klacht of melding heeft over de openbare ruimte (scheef paaltje, kapotte stoeptegel, hondenpoep, zwerfvuil of parkeeroverlast), meldt u dit via Fixi.
- Dien uw klacht in binnen 12 maanden ná het voorval
- Dien uw klacht online in, of
- Dien schriftelijk een klacht in bij:
- Gemeente Hillegom
- T.a.v. klachtencoördinator
- Postbus 32
- 2180 AE Hillegom
Gebruik de groene knop 'online indienen' alleen voor een klacht over een medewerker of bestuurder. Als u een klacht heeft die te maken heeft met de openbare ruimte (een melding of klacht over een scheef paaltje, kapotte stoeptegel, hondenpoep, zwerfvuil, of parkeeroverlast), meldt u dit via Fixi.